Avui m’han dit que només tenim una setmana de vida. Estic molt trista perquè hi ha moltes coses que m’agradaria fer abans de morir, com anar a esquiar, ja que a Mallorca quasi no neva. També m’agradaria viatjar per tot el món i d’aquesta manera poder conèixer les cultures d’altres països diferents del meu. Crec que el que faré aquests dies és viure la meva vida normal i viatjar amb la meva família i ajuntar els meus éssers estimats més llunyans que per motius i circumstàncies no estan en la meva vida diària. Una vegada reunida tota la família, celebrarem una gran festa on podrem ballar, cantar, riure i viure el moment al màxim sense pensar en el que ens pugui passar demà. També voldria agrair al meu pare perquè sempre ha estat afectuós i comprensiu amb mi i a la meva mare per cuidar-me en els moments que he estat malalta, m’ha donat suport en tot i sempre m’ha ajudat en el que necessités. Gràcies també a la meva germana, que llevat de totes les baralles, l’he estimada, li he donat suport i l´he respectada.

A més m’agradaria demanar perdó  a aquelles persones a qui he pogut fer mal sense adonar-me’n.

NATALIA NAVARRO GORDILLO 3rB